کد خبر: 1219012
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: سال گذشته دشمنان با همان جنگ ترکیبی که راه انداختند چه افتضاحی برای خودشان به بار آوردند که در نهایت نه فقط به نتیجه نرسید بلکه خودشان به جان یکدیگر افتادند و درگیر شدند. 
اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم و از منتخبان مجلس دوازدهم در گفتگو با جهان نیوز درباره حضور مردم ایران در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲، اظهارداشت: دشمنان و معاندان این نظام در این بیش از ۴۵ سال گذشته دائماً به دنبال ناامیدی مردم ایران بودند. زمانی می‌گفتند که امام شش ماه بیشتر زنده نیست پس دیگر نظام نمی‌تواند به راه خود ادامه دهد و ساقط خواهد شد، حالا هم که تصور می‌کردند که مردم دیگر پشتیبان نظام نیستند و در کل ایران بیشتر از ۱۵ درصد در انتخابات شرکت نمی‌کنند. این اخبار و اطلاعات را افراد خودفروحته و وابسته در داخل و خارج به آن‌ها می‌دهند و با همین اطلاعات غلط تحلیل و طراحی توطئه می‌کنند. 
وی با اشاره به حوادث سال گذشته، بیان کرد: دیدیم که سال گذشته با همان جنگ ترکیبی که راه انداختند چه افتضاحی برای خودشان به بار آوردند که در نهایت نه تنها به نتیجه نرسید بلکه خودشان به جان یکدیگر افتادند و درگیر شدند. 
کوثری با بیان اینکه آن‌ها تصور می‌کردند برای این انتخابات کسی پای صندوق نمی‌آید، افزود: بالای ۴۰ درصد از مردم در این انتخابات شرکت کردند که این میزان مشارکت حتی نسبت به مجالس کشور‌های دیگر به مراتب خیلی بالاتر است. نکته‌ای که وجود دارد این است که مردم نظام و ولایت را می‌خواهند، اما بالاخره از مسئولان گلایه دارند و بحق هم است و باید مشکلات آن‌ها را حل کنند. ان‌شاءالله با این ترکیب مجلس و دولتی هم که پای کار است بتوانیم کاری انجام دهیم که این مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رفع شود. مشکلاتی نیست که نتوان حل کرد و به امید خدا حل خواهند شد. 
وی با اشاره به اینکه دولت قبلی مشکلات عدیده‌ای به بار آورد، گفت: دولت کنونی و مجلس یازدهم توانستند خیلی از مشکلات دولت گذشته را ترمیم کنند. ان‌شاءالله بعد از این ترمیم حرکت به سوی موفقیت آغاز می‌شود و با مجلس دوازدهم سرعت بیشتری خواهد گرفت تا مشکلات مردم کمتر شود. 
منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم گفت: مجلس یازدهم یکسری کار‌های اساسی، زیربنایی و محوری را مصوب کرد که دقیقاً خواست دولت هم بود و همین امر باعث شد که جلوی افزایش تورم گرفته شود، اما متأسفانه هنوز بالاست و مورد قبول جامعه نیست. باید با واقعیت‌ها صحبت کرد و کار را جلو برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار